НОВА ГОДИНА ДОМИНИКАНА 2021-2022 - ALL INCLUSIVE

НОВА ГОДИНА ДОМИНИКАНА 2021-2022 - ALL INCLUSIVE
2861.38 лв.
Продължителност: 11 дни / 9 нощувки
Дестинация: Пунта Кана, Доминиканска република
Вид транспорт: Самолет от София
Програма
НОВА ГОДИНА -9 НОЩУВКИ

Полетна информация
GBG901 SOF 21:55 LRM 07:00 (+1)
GBG902 LRM 22:00 SOF 17:00 (+1)
*Часовете на полетите са посочени в местни времена
*Полетното разписание подлежи на препотвърждение

Предлагаме една невероятна възможност за почивка до това райско кътче разполоцено по красивите брегове на Карибско море  с директен чартърен полет от София.
Освен удоволствието от вкусна храна, невероятни коктейли и танци по плажа, можете да се вклщчите в допълнителни екскурзии и мероприятия , които предлагаме там на място .
ВСИЧКИ ЕКСКУРЗИ , МЕРОПРИЯТИЯ И ОБСЛУЖВАНЕ СА НА БЪЗЛГАРСКИ ЕЗИК.
Първи ден
Среща на Летище София за чартърен полет до Пунта Кана - Доминикана, изпълняван от авиокомпания Gullivair с номер на полета GBG901 в 21:55 ч, тип самолет AIRBUS A330. Полетът има транзитно кацане (без пътниците да слизат от самолета) в Букурещ с престой около час.
Втори ден
Кацане на летището в Пунта Кана в 07:00ч. Посрещане от фирма-партньор. Трансфер до избрания хотел. Трансфера се извършва с лицензиран автобус. При пристигане, посрещане от персонала на хотела, настаняване. Свободно време. Нощувка.
Трети – Десети ден
Свободно време за плаж и почивка. Възможност за посещение на допълнителни екскурзии.
Единадесети ден
След закуска освобождаване на стаите и трансфер до летище Пунта Кана за чартърен полет до София, изпълняван от авиокомпания Gullivair с номер на полета полета GBG902 в 22:00 ч, тип самолет AIRBUS A330. Полетът има транзитно кацане (без пътниците да слизат от самолета) в Букурещ с престой около 40мин. След това излита за София.
Дванадесети ден
Кацане на летище София.
Други
УСЛОВИЯ ПО ПРОГРАМАТА:

УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ:
1.При направена резервация пътуващият в рамките на  48 часа заплаща 50 % гаранционен депозит по договора за туристическо пътуване в размер на  сумата
*Доплащане на остатъчната стойност 21 дни преди датата на отпътуване 
2.С това се гарантира резервацията в хотела както и в превозното средство.
Програмите  са  без медицински изисквания за имунизации. Изискването на PCR тестове е упоменато във всяка програма според мястото за където се пътува.
•COVID-19 забележка - поради динамично променящата се ситуация, медицинските условия за посещение на страните  подлежат на препотвърждение при наближаване  периода на пътуване.
•Срок за уведомление за несъбран минимум – до 15 дни преди датата на заминаване. Туроператора си запазва правото на промяна дата или хотел до 7 дни преди дата на отпътуване при извънредна ситуация, техническа грешка на хотелиера, авикомпанията или туроператора като  на клиента се предлага алтернативен  вариант за осъществяване ма пътуването.
•Туроператорът си запазва правото да променя последователността на изпълнение на мероприятията по програмата.
•Застраховка „Отмяна от пътуване“: Туроператорът предоставя възможност за сключване на допълнителна застраховка “Отмяна на пътуване”. Застраховката се сключва най-късно до 3 календарни дни, считано от датата на внасяне на депозит. Размерът на застрахователната премия се определя от крайната цена на туристическия пакет. Повече информация в офиса на фирмата. Клиента е длъжен да се запознае обстойно с правилата и възможностите на този тип застраховка, от условията на ЗК.Туроператора е посредник за улесняване услугата  на клиента, и не носи отговорност по условията дадени от ЗК.
 
Срокове за анулации и неустойки валидни по време на ИЕО/извънредна епидемиологична обстановка/
1.1.В случай на обявено „извънредно положение“, „световна епидемиологична обстановка „или каквато и да било ситуация свързана с COVID-19, като прави напълно невъзможно осъществяването на пътуването поради затворени граници или забрана на гражданска авиация, Туроператора възстановява на Пътуващия внесените плащания в пълен размер до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на отмяна на пътуването и официалното съобщаване на страните.
1.2 Клиентите са напълно уведомени и наясно, че резервират пътуване което е по време на на ИЕО/извънредна епидемиологична обстановка/като в този период може да  има промени условията за пътуване и изискване за тесове съпбразно наредбите на МНЗ ма Р. България.
2.Доплащането по договора за организирано туристическо пътуване се извършва в срок до 21/двайсет и един/ календарни дни назад от датата на отпътуване по програмата за която е записан клиента.
3.В случай, че има изискване на задължително тестване на пътуващите, всички разходи по това тестване са за сметка на пътуващите като туроператора  се задължава да ги уведоми за наличието на такова задължително изискване на властите .
3.1.Туроператорът не носи отговорност за резултатите от направените тестове за COVID-19, както и последиците свързани с това.
4. При отказ по лични причини или други, които са извън описаните в т. 1.1.клиента губи всички внесени суми както следва;
*От 80 до 30 дни преди датат на отпътуване - внесения депозит
*От 29 до 0 дни -100% от стойността 
•В случай, че Клиента  прекрати доброволно своето пътуване, през времетраенето му, всички допълнителни разходи, включително и транспортните, са за негова сметка.
•Потребителят има право да прехвърли правото си на пътуване на трето лице в срок съобразно спецификата на дестинацията, издаване на самолетни билети по международни полети и не по-късно от 7 дни преди дата на пътуване при чартърни програми. При редовни полети ако това е възможно, то клиента се задължава да заплати на Туроператора само дължимите суми, свързани с евентуалното преиздаване на билетите или глоби наложени от съответната авиокомпания.

НЕОБХОДИМИ ДАННИ НА ПЪТУВАЩИТЕ:
•Три имена на латиница по международен паспорт;
•Единен граждански номер (ЕГН) или дата на раждане, ако лицето е чуждестранен гражданин;
•Номер на паспорт и дата на валидност;
*Туроператора не носи отговорност за изпратени неверни данни.
Офертата важи при минимум 50 туристи.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
•Международен паспорт с минимум валидност 6 месеца след датата на връщане;
•За деца до 18 г. пътуващи с един или без родител, декларация за съгласие на пътуване с нотариална заверка от единия или двамата родители в зависимост от ситуацията!

*COVID-19 забележка - поради динамично променящата се ситуация, медицинските условия за посещение на страната подлежат на препотвърждение при приближаване периода на пътуване.

 *При пристигане в Доминикана НЕ се изисква представяне на PCR тест; 
*Всички пътуващи трябва генерират QR code 24 часа преди влизане и преди напускане на Доминикана на следния адрес: https://eticket.migracion.gob.do/ 
*Обяснително видео как да се попълни формуляра и отговори на често задаваните въпроси можете да видите на следния линк- https://viajerodigital.mitur.gob.do/home-en/

ВАЖНО! Информацията може да бъде актуализирана по всяко време в съответствие с въвеждане на нови изисквания и разпоредби.
ВАЖНО: Промяна на цената е възможна при: промяна на транспортни разходи /гориво/, летищни, пристанищни и др. такси; промяна с повече от 3% на валутния курс в периода м/у датата на сключване на договора и отпътуването; непредвидено покачване на цените от страна на партньорите ни, както и в други обективно наложителни случаи.
Обменният курс използван за изчисляване на програмата EUR/USD e 1.18.
Поради постоянно променящите се цени на горивата авиокомпаниите могат да начислят т.нар. горивна такса (fuel surcharge). В такъв случай туроператорът си запазва правото да променя цената на пътуването с фактическата стойност на горивната такса и тя ще е дължима за всички резервации за полета, за които тя се начислява, без значение кога те са направени. . При промяна на цените на горивата може да бъде начислена горивна такса. Тази такса следва да бъде обявена от туроператора и заплатена от потребителя не по-късно от 21 дни преди датата на заминаване.
ВНИМАНИЕ: Авиокомпанията си запазва правото за смяна на часовете на излитане и кацане, за което фирмата ще информира своевременно пътниците.


УСЛОВИЯ ПО ПРОГРАМАТА:

УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ:
1.При направена резервация пътуващият в рамките на  48 часа заплаща 50 % гаранционен депозит по договора за туристическо пътуване в размер на  сумата
*Доплащане на остатъчната стойност 21 дни преди датата на отпътуване 
2.С това се гарантира резервацията в хотела както и в превозното средство.
Програмите  са  без медицински изисквания за имунизации. Изискването на PCR тестове е упоменато във всяка програма според мястото за където се пътува.
•COVID-19 забележка - поради динамично променящата се ситуация, медицинските условия за посещение на страните  подлежат на препотвърждение при наближаване  периода на пътуване.
•Срок за уведомление за несъбран минимум – до 15 дни преди датата на заминаване. Туроператора си запазва правото на промяна дата или хотел до 7 дни преди дата на отпътуване при извънредна ситуация, техническа грешка на хотелиера, авикомпанията или туроператора като  на клиента се предлага алтернативен  вариант за осъществяване ма пътуването.
•Туроператорът си запазва правото да променя последователността на изпълнение на мероприятията по програмата.
•Застраховка „Отмяна от пътуване“: Туроператорът предоставя възможност за сключване на допълнителна застраховка “Отмяна на пътуване”. Застраховката се сключва най-късно до 3 календарни дни, считано от датата на внасяне на депозит. Размерът на застрахователната премия се определя от крайната цена на туристическия пакет. Повече информация в офиса на фирмата. Клиента е длъжен да се запознае обстойно с правилата и възможностите на този тип застраховка, от условията на ЗК.Туроператора е посредник за улесняване услугата  на клиента, и не носи отговорност по условията дадени от ЗК.
 
Срокове за анулации и неустойки валидни по време на ИЕО/извънредна епидемиологична обстановка/
1.1.В случай на обявено „извънредно положение“, „световна епидемиологична обстановка „или каквато и да било ситуация свързана с COVID-19, като прави напълно невъзможно осъществяването на пътуването поради затворени граници или забрана на гражданска авиация, Туроператора възстановява на Пътуващия внесените плащания в пълен размер до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на отмяна на пътуването и официалното съобщаване на страните.
1.2 Клиентите са напълно уведомени и наясно, че резервират пътуване което е по време на на ИЕО/извънредна епидемиологична обстановка/като в този период може да  има промени условията за пътуване и изискване за тесове съпбразно наредбите на МНЗ ма Р. България.
2.Доплащането по договора за организирано туристическо пътуване се извършва в срок до 21/двайсет и един/ календарни дни назад от датата на отпътуване по програмата за която е записан клиента.
3.В случай, че има изискване на задължително тестване на пътуващите, всички разходи по това тестване са за сметка на пътуващите като туроператора  се задължава да ги уведоми за наличието на такова задължително изискване на властите .
3.1.Туроператорът не носи отговорност за резултатите от направените тестове за COVID-19, както и последиците свързани с това.
4. При отказ по лични причини или други, които са извън описаните в т. 1.1.клиента губи всички внесени суми както следва;
*От 80 до 30 дни преди датат на отпътуване - внесения депозит
*От 29 до 0 дни -100% от стойността 
•В случай, че Клиента  прекрати доброволно своето пътуване, през времетраенето му, всички допълнителни разходи, включително и транспортните, са за негова сметка.
•Потребителят има право да прехвърли правото си на пътуване на трето лице в срок съобразно спецификата на дестинацията, издаване на самолетни билети по международни полети и не по-късно от 7 дни преди дата на пътуване при чартърни програми. При редовни полети ако това е възможно, то клиента се задължава да заплати на Туроператора само дължимите суми, свързани с евентуалното преиздаване на билетите или глоби наложени от съответната авиокомпания.

НЕОБХОДИМИ ДАННИ НА ПЪТУВАЩИТЕ:
•Три имена на латиница по международен паспорт;
•Единен граждански номер (ЕГН) или дата на раждане, ако лицето е чуждестранен гражданин;
•Номер на паспорт и дата на валидност;
*Туроператора не носи отговорност за изпратени неверни данни.
Офертата важи при минимум 50 туристи.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
•Международен паспорт с минимум валидност 6 месеца след датата на връщане;
•За деца до 18 г. пътуващи с един или без родител, декларация за съгласие на пътуване с нотариална заверка от единия или двамата родители в зависимост от ситуацията!

*COVID-19 забележка - поради динамично променящата се ситуация, медицинските условия за посещение на страната подлежат на препотвърждение при приближаване периода на пътуване.

 *При пристигане в Доминикана НЕ се изисква представяне на PCR тест; 
*Всички пътуващи трябва генерират QR code 24 часа преди влизане и преди напускане на Доминикана на следния адрес: https://eticket.migracion.gob.do/ 
*Обяснително видео как да се попълни формуляра и отговори на често задаваните въпроси можете да видите на следния линк- https://viajerodigital.mitur.gob.do/home-en/

ВАЖНО! Информацията може да бъде актуализирана по всяко време в съответствие с въвеждане на нови изисквания и разпоредби.
ВАЖНО: Промяна на цената е възможна при: промяна на транспортни разходи /гориво/, летищни, пристанищни и др. такси; промяна с повече от 3% на валутния курс в периода м/у датата на сключване на договора и отпътуването; непредвидено покачване на цените от страна на партньорите ни, както и в други обективно наложителни случаи.
Обменният курс използван за изчисляване на програмата EUR/USD e 1.18.
Поради постоянно променящите се цени на горивата авиокомпаниите могат да начислят т.нар. горивна такса (fuel surcharge). В такъв случай туроператорът си запазва правото да променя цената на пътуването с фактическата стойност на горивната такса и тя ще е дължима за всички резервации за полета, за които тя се начислява, без значение кога те са направени. . При промяна на цените на горивата може да бъде начислена горивна такса. Тази такса следва да бъде обявена от туроператора и заплатена от потребителя не по-късно от 21 дни преди датата на заминаване.
ВНИМАНИЕ: Авиокомпанията си запазва правото за смяна на часовете на излитане и кацане, за което фирмата ще информира своевременно пътниците.

Цената включва:
Пакетната цена е в евро и включва:
  • Самолетен билет с чартърен полет и включени летищни такси;
  • Един салонен багаж до 4 кг. и чекиран багаж 23 кг.;
  • Трансфер летище-хотел-летище
  • 9 нощувки в избран хотел на съответна база изхранване;
  • Медицинска застраховка “Помощ при пътуване в чужбина” с покритие 10 000 евро и покритие за Covid
  • Цялостно обслужваане при нужда по време на престоя   на български език


Цената не включва:
ЦЕНАТА НЕ ВКЛЮЧВА:
  • Допълнителни екскурзии на място както и  разходите от личен характер;
  • Такса за напускане на Доминиканската Република – 20 USD;
  • Застраховка отмяна на пътуване - доплащането е в зависимост от цената на закупения пакет и срока на анулация. Предлагаме възможност за добавяне на такава в деня на сключване на договора, съгласно условията на застрахователна компания "Алианц";
  • Горивна такса – обявява се 21 дни преди полета (ако авиокомпанията наложи такава)
  • ​PCR ТЕСТОВЕ 
  • РАЗХОДИ ПО ПРЕСТОЙ ИЛИ НОВИ САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ПРИ ЕВЕНТУАЛНО ИЗЛИЗАНЕ НА ПОЗИТИВЕН РЕЗУЛТАТ СЛЕД  НАПРАВЕН ТЕСТ  В ЧУЖБИНА 

COVID 19: 
При пристигане в Доминиканска република  - НЕ се изисква предоставяне на PCR тест.
- Всички пътуващи трябва 24 часа преди влизане и напускане на Доминикана да попълнят QR code - https://eticket.migracion.gob.do/ 
Обяснително видео как да се попълни формуляра и често задавани въпроси можете да видите на следния линк- https://viajerodigital.mitur.gob.do/home-en/
ВАЖНО! Информацията може да бъде актуализирана по всяко време в съответствие с въвеждане на нови изисквания и разпоредби

Хотели по програмата

Оферта № П1072


Задай въпрос
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на нашите услуги Вие приемате употребата на „бисквитките“ от наша страна. Научете повече
Разбрах
Политика за определяне на правилата за достъп до лични данни
 
Администратор на лични данни за целите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета на Европа от 27.04.2016 относно защитатана физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директивата 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните/GDPR) и в съответствие с националните закони и подзаконови актове се явява ДАН ТРАВЕЛ ЕООД, гр. Пловдив, бул. Никола Вапцаров 36, ет.6, ап. 17.

 
  1. Определения
Термини като „лични данни”, „обработване” и пр. са по смисъла на чл. 4 на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета на Европа от 27.04.2016 относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директивата 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните/GDPR) и е в съответствие с националните закони и подзаконови актове.
  1. „Лични данни” означава всяка информация, свързана с идентифицирането на физическо лице или физическо лице, което може да бъде идентифицирано пряко или непряко (вкл. чрез трети лица), без значение по един или повече признаци.
  2. „Субект на данни” означава физическо лице, чиито лични данни се събират, обработват и т.н., без значение по какъв начин и от коя от страните.
  3. „Обработване на лични данни” означава всяка операция или съвкупност от операции, извършвана/и с лични данни или с набор от лични данни чрез автоматични или други средства като събиране, записване, съхраняване, изтриване и пр.
 
  1. Настоящата политика има за цел да регламентира правилата за достъп от страна на служители на дружеството до данни на субекти на личните данни, които се обработват от администратора.
 
ДАН Травел ЕООД събира и обработва единствено данните на лица, необходими за извършване на предлаганата туристическа услуга и ги пази отговорно и законосъобразно. В това си качество ДАН Травел действа като обработващ на лични данни.
 
ДАННИ ЗА КОНТАКТ С ЛИЦЕ, отговарящо за защита на личните Ви данни:
 

 
  1. При прилагане на политиката следва да бъдат спазвани и техническите и организационни мерки за сигурност, подробно описани в Инструкцията за защита на лични данни, с която всички служители са запознати.
 
  1. Лични данни, които ДАН Травел ЕООД събира и обработва са:
 
„Обикновени” лични данни:
  • Собствено име, презиме и фамилия
  • Домашен или служебен адрес
  • Дата на раждане/възраст, ЕГН
  • Имейл адрес
  • Номер на лична карта/паспорт за самоличност и свързаните с това дата на издаване и дата на изтичане на съответния документ
  • Адрес на интернет протокол (IP)
  • Идентификационен номер на „бисквитка” – нашите сайтове www.dantravel.bg, www.go2plovdiv.bg използват бисквитки, без които нито един от сайтовете не би могъл да предостави коректни услуги. Посещавайки някои от нашите сайтове, субектът приема използването на бисквитки.
Видове бисквитки, които използват нашите сайтове са:
Задължителни бисквитки, които са необходими за правилното функциониране на системата на уейбсайтовете, като позволяват да се поддържа логическата сесия между клиентския браузер (профил) и сървъра.
Аналитични бисквитки, които дават информация за броя посещения на сайтовете ни и благодарение на тях се анализира дали нашите потребители работят лесно с него и дали сме отговорили на често задавани въпроси (бисквитки на Google Analytics). Те не дават иннформация за лични данни, а само показват колко страници са били разгледани, колко пъти са били посетени дадени страници, от какъв вид устройство и са анонимни. За Google Analytics използваме и анонимизиране на IP адресите посредством _anonymizelp, като аналитичните данни се пазят за максимум 50 месеца.
Функционални бисквитки, които позволяват предоставянето на по-персонализирана услуга (например запазване на последно търсене на оферта) и така да се използват оптимално функциите на сайта, като те не съхраняват лична информация.
Бисквитки за прецизно таргетиране, динамичните бисквитки на Facebook, Google и др. не използваме.
Субектът може сам да управлява настройките на бисквитките, които се получават от нашите сайтове чрез настройките на браузера, който ползва.
 
„Специални” категории данни
  • ЕГН (единен граждански номер) за случаите, когато това е необходимо, за да може да изпълним договорните си отношения или сме задължени по закон.
  • Чувствителни данни – данни за здравословното ви състояние чрез болничните листове (само за наши служители)
  • Родствени връзки, когато това е необходимо за изпълнението на договорните отношения например при оферти за меден месец или годишнини, както и за малолетни/непълнолетни лица под опека на субекта.
 
  1. Източници на лични данни
  • Директно от субекта
  • Обществено достъпен публичен регистър – ТР, ИР, Национален туристически регистър към Министерство на туризма
  • Туристически агенти, които се явяват обработващи данните за целите на туристическите услуги, които предоставяме.
  • Туроператори-партньори
  • Фирми, които се явяват обработващи лични данни (например при фирмени пътувания, инсентиви и др.)
 
  1. Цели и принципи на използването на лични данни, които се събират и обработват от ДАН Травел ЕООД
  • Обработването на личните данни на субекта са във връзка и с цел да се изпълни и/или сключи договор за предоставяне на туристическа услуга – организирано пътуване, отделен елемент от пътуване или свързана с него услуга като например лична карта/паспорт са необходими при хотелско настаняване/издаване на бордна карта/списъци за преминаване на границата, телефонен номер/имейл ни е необходим за обратна връзка със субекта – изпращане на документи за пътуване и пр., ЕГН за сключване на задължителната медицинска застраховка за пътуване в чужбина и пр. на основание чл. 6 ал. 1 от Регламента: Изпълнение на задълженията на ДАН Травел ЕООД по договор, в това число: за защита на правата и законните интереси на лицата, които засягат субекта или представляваните от него лица, за да може да защитим жизнено важни техни интереси (при настъпването на застрахователно събитие, необходимост от промени по резервация и пр.)
  • С цел спазването на законовото задължение, което се прилага спрямо ДАН Травел ЕООД
  • За целите на законния интерес на ДАН Травел ЕООД
  • За целите на директния маркетинг
  • Изрично получено съгласие от субекта като клиент на ДАН Травел ЕООД
 
  1. Основания за събирането на лични данни
  • Обработването е необходимо за спазване на законновите ни задължения
  • По силата на сключен договор за изпълнение на определени услуги със субекта на лични данни
  • Въз основа на заявка по телефон, факс, на място в офиса или чрез друго средство за масова комуникация.
  • Въз основа на интереси, преследвани от нас или от трети страни – наши партньори, които биха били следните:
*легитимният ни интерес е пряко свързан с осъществения от нас предмет на дейност за изпълнение на договорните ни отношения за предоставяне на съответната услуга
*интересите ни и тези на трети страни в областта на търговията, правната сигурност и данъчната политика произтичат от естеството на осъществяваната от нас търговска дейност.
*трети страни, които работят с нас са счетоводна кантора, туроператори, агенти, превозвачи, адвокати, екскурзоводи, застрахователи и пр., чийто интерес произтича пряко от упражняваната от тях дейност.

 
  1. Личните данни се съхраняват от ДАН ТРАВЕЛ ЕООД на хартиен носител (под формата  на Договори за организирано пътуване, издадени фактури, издадени самолетни билети/бордни карти) или в електронен вариант (под формата на Договори за организирано пътуване, издадени фактури, самолетни билети/бордни карти и пр. документи, свързани с пътувания) и в съответствие с изискванията на Закона за туризма, Закона за счетоводството, Закона за задълженията и договорите, Конвенция за международно гражданско въздухоплаване, Статут и регулации на Международната асоциация за въздушен транспорт (ИАТА), Международна конвенция за превоз на пътници и багаж по железници (С IV), Международна конвенция за железопътни превози (COTIF), ЗДДС за целите на данъчното облагане, Закона за гражданската регистрация (необходим, за да се настаните на мястото, където ще отседнете), Закона за банките и банковите разплащания, Закона за мерките срещу изпирането на пари, Кодекс за застраховането, Регламент (ЕС) №1177/2010, Регламент (ЕО) № 261/2004 и други нормативни актове, които пряко или непряко уреждат взаимоотношенията между субекта и администратора на на лични данни.
 
  1. Право на достъп до тези данни имат
  • само оторизираните за това служители на ДАН Травел като това става с определени нива на достъп до определена по вид лична информация, която е предварително дефинирана за всеки отделен служител.
 
Достъпът на служителите се осъществява по следния начин: чрез потребителско име и парола в електронна система, в която се отчита и записва както момента на достъпа, така и нивото на достъп, до което имат право съответните служители.
В длъжностната характеристика на всеки от служителите са предвидени специфични задължения във връзка с достъпа до личните данни, като всеки служител е запознат със задълженията си и е получил екземпляр от длъжностната характеристика.
Служителят получава парола за достъп при започване на работа и има право да я използва за периода на времетраене на трудовия договор и само в рамките на работните дни и работното му време или извън тях в случаите, когато това се налага по обективни причини (обаждане от субекта във връзка с неточно, непълно или пр. изпълнение на договорните отношения, във връзка с искане за оказване на съответната помощ на субекта във връзка с определени туристически услуги и пр.) Неизпълнението на това задължение се счита за нарушение. При прекратяване на трудовия договор паролата за достъп на съответния служител се изтрива/унищожава.
Паролата се променя веднъж на три месеца, както и по желане на работодателя в случай на съмнения за злоупотреба с информацията, до която служителят има достъп.
Служителите, които имат достъп до системите със записи, нямат право да предоставят паролата си за достъп на друг служител или на външно лице.

 
  • Туристически агенти и членове на БАТА и АБТТА, вписани в националния туристически регистър към Министерстово на туризма и/или съответните туристически регистри в чужбина (т.6 от ПРЗ на Закона за туризма)
  • Хотелиери (Закон за гражданската регистрация)
  • Обслужващата ни счетоводна фирма (Закон за счетоводството)
  • Администрации, пред които кандидастваме за визи
  • Авиопревозвачи и членове на ИАТА
  • Превозвачи, когато е необходимо включително и по силата на международни договори
  • Застрахователни компании
  • НАП
  • Органите на държавната власт
  • Адвокатската кантора/юрист в случай на защита на лигитимния ни интерес
  1. Принципи при обработването на лични данни
  • Законосъобразност, добросъвестност и прозрачност
  • Ограничение на целите на обработване
  • Съотносимост с целите на обработването и свеждане до минимум на събраните данни
  • Точност и актуалност на данните
  • Ограничение на съхранението с оглед постигането на целите
  • Цялостност и поверителност на обработване и гарантиране на подходящо ниво на сигурност на личните данни.
 
  1. ДАН Травел ЕООД не събира и не обработва лични данни по подразбиране.
  2. Съгласие за предоставяне на лични данни
Със сключването на договор за организирано пътуване/заявка за издаване на самолетен билет или договор за предоставяне на друга туристическа услуга субекта изрично декларира, че доброволна и при спазването на всики законови основания за изискването на личните му данни ги е предоставил, като предварително се е запознал с политиката на ДАН Травел за събирането, обработването и съхравянавето на лични данни, достъпна и на сайтовете на ДАН Травел ЕООД.
Съгласието си относно обработването на лични данни може да бъде оттеглено след писмено заявяване за оттегляне на съгласие в свободна форма на място в офисите или чрез имейл (писмо) по всяко време след приключване на договорните отношения между администратора и субекта.
Администраторът се задължава да заличи личните данни на субекта, който е пожелал това изрично, но спазвайки всички нормативни актове, които касаят дейността му и с оглед на времето, за което те го задължават да пази съответните лични данни, ако това е записано в тези нормативни актове.
  1. ДАН Травел предоставя личните данни на субекта на държави извън ЕС само и единствено в случаите, когато това се налага от договорните отношения (настаняване в страна извън ЕС или други туристически услуги, които трябва да бъдат осъществени на територия на страна извън ЕС).
  2. ДАН Травел НЕ продава лични данни на никого.
  3. ДАН Травел съхранява личните данни в срокове, регламентирани от
  • Законови основания
  • По чл. 91 от Закона за туризма – 2 години от изтичане на договора и допълнително 6 месеца за движение на правна преписка, ако има такава
  • До изтичане на общата 5-годишна давност при договорните отношение на основание чл.111 от Закона за задълженията и договорите (с възможност за удължаване до 6 месеца, ако има движение по правна преписка)
  • 10 (десет) години по Закона за счетоводството и/или завършване на ревизията и/или насрещната проверка от НАП, ако същата не е приключила до изтичането на този 10-годишен период.
  • При трудови и осигурителни правоотношения 50 (петдесет) години
  • При съдебни производтсва до изтичане на 5 години след архивиране на делото в съда (с оглед на събиране на разноски)
  • При договорни основания (освен ако обработването не е законово и ако Закона не ни задължава да запазим данните за по-дълъг срок)
  • При закупуване на самолетен билет и/или хотелска резервация чрез ДАН Травел ЕООД – до завършване на съответното пътуване.
    Данните могат да бъдат запазени след това, ако субектът е създал потребителски профил с цел да ползва отстъпки и пр.
  • След изтичане на срока, в който могат да се предявят на претенции по договора
  1. Субектът има право:
  • Да поиска копие или достъп от/до личните данни, които се събират, обработват и съхраняват от ДАН Травел ЕООД  по всяко време и в удобен за прехвърляне към друг администратор на лични данни вид,без да бъдете възпрепятствани от наша страна.
  • Да поиска коригиране без ненужно забавяне на неточни лични данни, както и да бъдат заличени вече неактуални такива данни.
  • Да поиска заличаване на лични данни при наличието на някои от следните основания
  • Данните вече не са необходими за целта, за която са били събрани
  • Оттеглено е съгласието за събирането и съхранието им
  • Когато обработването им е незаконосъобразно
  • Когато трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на ЕС или правото на държава-членка, което се прилага спрямо администратор на лични данни
  • Да поиска ограничаване на обработването на лични данни, като в този случай те могат да бъдат само съхранявани, но не и обработвани. Отказът трябва да е задължително в писмен вид.
  • Да оттегли съгласието за обработка на лични данни по всяко време писмено към администратора
  • Да възрази срещу определени видове обработка като директен маркетинг
  • Да възрази срещу автоматизирана обработка на лични данни
  • На жалба до Европейския надзорен орган в случай на нарушаване на правата съгласно горепосоченото и приложимо законодателство за защита на личните данни, както следва: КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ
Гр. София 1592, бул. Проф Цветан Лазаров 2, тел. 02 915 3 518, klzd@government.bg, klzd@cpdp.bg
 
  • ДАН Травел ЕООД може да откаже заличаването на лични данни по следните причини:
  • За спазване на законово задължение от наша страна или за изпълнение на задача от обществен интерес
  • По причини от обществен интерес
  • За целите на архивирането в обществен интерес, за научни изледвания или за статистически цели, доколкото съществува вероятност заличаването да направи невъзможно или сериозно да затрудни постигането целите на това обработване.
  • За установяване, упражняване или защита на правни интереси
  • При упражняването правото на свобода на изразяването и правото на информация
 
 
 Настоящата политика е приета и одобрена със заповед на Изпълнителния директор. ​​