ХОТЕЛ СИРИУС БИЙЧ 4*/СВ. КОНСТАНТИН - 20% ДО 31.05.2020

ХОТЕЛ СИРИУС БИЙЧ 4*/СВ. КОНСТАНТИН - 20% ДО 31.05.2020
59.00 лв.
Продължителност:
Дестинация: Св. Св. Константин и Елена, България
Вид транспорт: Самолет от София
ХОТЕЛ СИРИУС БИЙЧ 4*/ СВ.СВ. КОНСТАНТИН И ЕЛЕНА

Рейтинг на хотела според нашите клиенти: smileysmileysadsadsad

 
РАННИ ЗАПИСВАНИЯ ЛЯТО 2020
20% ОТСТЪПКА ЗА РЕЗЕРВАЦИИ, НАПРАВЕНИ ДО 31.05.2020 
от цените посочени в таблицата

 
СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ ЛЯТО 2020
5=4 и 8=6 за периодите до 22.5.2020 г. и след 15.9.2020 г.

ALL INCLUSIVE с включени чадъри и шезлонги на плажа

За конкретна оферта и запитвания: 
0700 20 199 или info@dantravel.bg




Цени на човек на вечер, в лева:

 
Изхранване: AI, Ол Инклузив /Всичко включено в цената/
Тип стая редовни легла доп.легла 20.5 - 31.5
25.9 - 10.10
01.6 -14.6
14.9 - 24.9
15.6 - 27.6
07.9 - 13.9
28.6 - 04.7
27.8 - 06.9
05.7 - 27.8
легло в
двойна
парк
2 1 64.00 76.00 98.00 118.00 133.00
легло в двойна
частично 
море
2 1 69.00 82.00 104.00 124.00 139.00
легло в двойна
море
2 1 73.00 86.00 110.00 128.00 143.00
легло в 
тройна 
стая
3 1 69.00 82.00 104.00 124.00 139.00
единично
настаняване
парк
1 - 97.00 108.00 155.00 177.00 205.00


























 

Цената включва

настаняване на база All inclusivе / закуска, обяд, вечеря на шведска маса - българска и интернационална кухня, следобедна закуска, български алкохолни и безалкохолни напитки, ползване на закрит минеранен басейн с джакузи и водопади, анимация, ползване на открит басейн, закрит басейн с топла минерална вода, открит минерален басейн на брега на морето, курортна такса и застраховка

Цената не включва

Посочените цени не са валидни за празници
всички услуги, неописани в цената включва

Други

Във връзка с безпрецедентната ситуация на пандемия заради COVID-19, бихме желали да Ви уведомим за следното:

Сириус Бийч Хотел § СПА има специална политика относно хигиенните и предпазни мерки в обекта:

Ние държим изключително на стандартите за хигиена и чистота и предприемаме допълнителни стъпки, за да осигурим безопасността на нашите гости и персонал в условията на COVID-19. Всеки ден правим максималното, така че хотелът да отговарят на актуалните изисквания за хигиена и чистота. Нашите стандартни политики и процедури за опазване на здравето и безопасността на хората включват мерки за превенция на широк спектър от вируси, включително COVID-19, и обхващат всичко: от указанията за миенето на ръцете и използването на препаратите за почистване и дезинфекция до процедурите за почистване на стаите за гости и общите части.

Специфичните мерки, които предприемаме, включват:
• Здраве, безопасност и информираност за нашите служители: Здравето, безопасността и информираността на нашия персонал са основни в борбата за ефективност на програмата за чистота. Това са и начините, с които съдействаме при този процес:
• Хигиена на ръцете: Правилното и често миене на ръцете е жизнено важно в борбата с разпространението на вируса. При нашите ежедневни оперативки на служителите многократно се напомня, че чистотата започва от простите жестове. Важно е за тяхното здраве и това на нашите гости.
• Непрекъснато обучение: В допълнение към обучението на персонала на хотелско домакинство и хигиенните протоколи, нашият персонал минава и през специално обучение за борба с разпространението на COVID-19.
• Почистващи препарати и протоколи: Използваме почистващи продукти и протоколи, които са ефективни срещу вируси, включително: COVID-19.
• Хотелски стаи: Хотелите използват протоколи за почистване и дезинфекция на стаите след напускането на гостите и преди пристигането на следващите, които обръщат особено внимание на най-често докосваните места и предмети. Всички стаи са заредени с достатъчни количества сапуни и миещи средства, така че гостите да са добре подсигурени и да ги използват.

Общи зони:
• РЕЦЕПЦИЯ - Хотел Сириус Бийч е увеличил честотата на почистване и дезинфекция в общите пространства, като особено внимание са обръща на фоайето и на плота на рецепцията. Задължително е при влизане в обекта гостите да носят маски, както и да спазват безопасно разстояние един от друг (1 м – 1,5 м), при настаняване и освобождаване на хотела Преди регистрация – гостите следва да дезинфекцират ръцете си на рецепция, с предоставените за целта препрати;
• АСАНСьОРИ – бутоните в тях се дезинфекцират непрекъснато; • САНИТАРНИ ПОМЕЩЕНИЯ - общи тоалетни се дезинфекцират непрекъсното с подходящите за целта средства, както и дръжките и ключалките на вратите;
sIRIUS BEACH Hotel & Spa, 9006 Varna, St. Constantine & Helena Resort;
Phone: +359 52 36 12 24; Mobile. +359 889 380 808; +359 878 963 923; e-mail: siriusbeach@gmail.com; www.siriusbeach.com
• БАСЕЙНИ – За лято 2020 басейните на територията на комплекса ще се ползват при засилено спазване на санитарно – хигиенните изисквания, шезлонгите около басейните, които освен че ще бъдат постоянно дезинфекцирани, ще бъдат разпределени на безопасно разстояние един от друг (1 -1,5 м), с цел избягване на близък контакт между гостите.
• РЕСТОРАНТ и КУХНЯ – За новия летен сезон хотел Сириус Бийч обръща специално внимание на хигиената и дезинфекцията на ресторанта, както и на самата кухня, където се приготвя храната. Служителите, които са в контакт с приготвянето на храната, са снабдени със задължителните предпазни средства (маски и ръкавици) и са инструктирани да осъществяват минимален контакт с други лица. В ресторанта ще бъдат създадени условия за възможно най-малък контакт на клиентите с непредварително опаковани храни, с изключение на плодове и зеленчуци. Храните, които се предлагат в неопакован вид или в насипно състояние ще се съхраняват по начин, който възпрепятства прекия досег на клиента с тях посредством плексигласова преграда. Алтернативен вариант е опаковането на храната да се извърши пред клиента от служител, използващ предпазни средства. Храната ще се разлива по чините от НАШ служител, които ще бъде снабден с необходимите за целта облекло и предпазни средства. Масите в ресторанта са разпределени на безопасно разстояние, така че на всяка маса да има максимум по 2-ма или 3-ма души (колкото са туристите от 1 стая).
• ПЛАЖ – посещението и достъпа до плажа от гости на хотел „Сириус Бийч“ ще става при стриктно спазване на противоепидемичните мерки, които към момента съгласно заповед РД 01-72/ 11.04.2020г. на РЗИ–Варна са следните – носене на предпазни маски; спазване на дистанция от 2,5 м спрямо други семейства и гости; ЗАБРАНЕНО е употребата на алкохол;
• Помещения за персонала и сервизни обслужващи помещения: За персонала на хотела и нашите работещи лица „Сириус Бийч“ е осигурил подходящи условия и препарати за дезинфекция на ръцете, подходящо работно облекло и предпазни средства (ръкавици /при необходимост и в зависимост от естеството на работа/ и маски), така че да се сведе до максимално възможния минимум риска от разпространение на COVID 19. Маската и ръкавиците се подменят периодично. Учестени са периодите на провежданата дезинфекция на производствените и търговски площи, на оборудването и инвентара и други контактни повърхности, съобразно извършваните дейности в помещенията, където хотелският персонал работи „зад сцената“, като обръщаме специално внимание на най-често докосваните места като дръжки на входове, шкафчета за лични вещи, перални помещения и офиси за персонала.

Хотели по програмата

Оферта № П942


Задай въпрос
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на нашите услуги Вие приемате употребата на „бисквитките“ от наша страна. Научете повече
Разбрах
Политика за определяне на правилата за достъп до лични данни
 
Администратор на лични данни за целите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета на Европа от 27.04.2016 относно защитатана физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директивата 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните/GDPR) и в съответствие с националните закони и подзаконови актове се явява ДАН ТРАВЕЛ ЕООД, гр. Пловдив, бул. Никола Вапцаров 36, ет.6, ап. 17.

 
  1. Определения
Термини като „лични данни”, „обработване” и пр. са по смисъла на чл. 4 на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета на Европа от 27.04.2016 относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директивата 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните/GDPR) и е в съответствие с националните закони и подзаконови актове.
  1. „Лични данни” означава всяка информация, свързана с идентифицирането на физическо лице или физическо лице, което може да бъде идентифицирано пряко или непряко (вкл. чрез трети лица), без значение по един или повече признаци.
  2. „Субект на данни” означава физическо лице, чиито лични данни се събират, обработват и т.н., без значение по какъв начин и от коя от страните.
  3. „Обработване на лични данни” означава всяка операция или съвкупност от операции, извършвана/и с лични данни или с набор от лични данни чрез автоматични или други средства като събиране, записване, съхраняване, изтриване и пр.
 
  1. Настоящата политика има за цел да регламентира правилата за достъп от страна на служители на дружеството до данни на субекти на личните данни, които се обработват от администратора.
 
ДАН Травел ЕООД събира и обработва единствено данните на лица, необходими за извършване на предлаганата туристическа услуга и ги пази отговорно и законосъобразно. В това си качество ДАН Травел действа като обработващ на лични данни.
 
ДАННИ ЗА КОНТАКТ С ЛИЦЕ, отговарящо за защита на личните Ви данни:
 

 
  1. При прилагане на политиката следва да бъдат спазвани и техническите и организационни мерки за сигурност, подробно описани в Инструкцията за защита на лични данни, с която всички служители са запознати.
 
  1. Лични данни, които ДАН Травел ЕООД събира и обработва са:
 
„Обикновени” лични данни:
  • Собствено име, презиме и фамилия
  • Домашен или служебен адрес
  • Дата на раждане/възраст, ЕГН
  • Имейл адрес
  • Номер на лична карта/паспорт за самоличност и свързаните с това дата на издаване и дата на изтичане на съответния документ
  • Адрес на интернет протокол (IP)
  • Идентификационен номер на „бисквитка” – нашите сайтове www.dantravel.bg, www.go2plovdiv.bg използват бисквитки, без които нито един от сайтовете не би могъл да предостави коректни услуги. Посещавайки някои от нашите сайтове, субектът приема използването на бисквитки.
Видове бисквитки, които използват нашите сайтове са:
Задължителни бисквитки, които са необходими за правилното функциониране на системата на уейбсайтовете, като позволяват да се поддържа логическата сесия между клиентския браузер (профил) и сървъра.
Аналитични бисквитки, които дават информация за броя посещения на сайтовете ни и благодарение на тях се анализира дали нашите потребители работят лесно с него и дали сме отговорили на често задавани въпроси (бисквитки на Google Analytics). Те не дават иннформация за лични данни, а само показват колко страници са били разгледани, колко пъти са били посетени дадени страници, от какъв вид устройство и са анонимни. За Google Analytics използваме и анонимизиране на IP адресите посредством _anonymizelp, като аналитичните данни се пазят за максимум 50 месеца.
Функционални бисквитки, които позволяват предоставянето на по-персонализирана услуга (например запазване на последно търсене на оферта) и така да се използват оптимално функциите на сайта, като те не съхраняват лична информация.
Бисквитки за прецизно таргетиране, динамичните бисквитки на Facebook, Google и др. не използваме.
Субектът може сам да управлява настройките на бисквитките, които се получават от нашите сайтове чрез настройките на браузера, който ползва.
 
„Специални” категории данни
  • ЕГН (единен граждански номер) за случаите, когато това е необходимо, за да може да изпълним договорните си отношения или сме задължени по закон.
  • Чувствителни данни – данни за здравословното ви състояние чрез болничните листове (само за наши служители)
  • Родствени връзки, когато това е необходимо за изпълнението на договорните отношения например при оферти за меден месец или годишнини, както и за малолетни/непълнолетни лица под опека на субекта.
 
  1. Източници на лични данни
  • Директно от субекта
  • Обществено достъпен публичен регистър – ТР, ИР, Национален туристически регистър към Министерство на туризма
  • Туристически агенти, които се явяват обработващи данните за целите на туристическите услуги, които предоставяме.
  • Туроператори-партньори
  • Фирми, които се явяват обработващи лични данни (например при фирмени пътувания, инсентиви и др.)
 
  1. Цели и принципи на използването на лични данни, които се събират и обработват от ДАН Травел ЕООД
  • Обработването на личните данни на субекта са във връзка и с цел да се изпълни и/или сключи договор за предоставяне на туристическа услуга – организирано пътуване, отделен елемент от пътуване или свързана с него услуга като например лична карта/паспорт са необходими при хотелско настаняване/издаване на бордна карта/списъци за преминаване на границата, телефонен номер/имейл ни е необходим за обратна връзка със субекта – изпращане на документи за пътуване и пр., ЕГН за сключване на задължителната медицинска застраховка за пътуване в чужбина и пр. на основание чл. 6 ал. 1 от Регламента: Изпълнение на задълженията на ДАН Травел ЕООД по договор, в това число: за защита на правата и законните интереси на лицата, които засягат субекта или представляваните от него лица, за да може да защитим жизнено важни техни интереси (при настъпването на застрахователно събитие, необходимост от промени по резервация и пр.)
  • С цел спазването на законовото задължение, което се прилага спрямо ДАН Травел ЕООД
  • За целите на законния интерес на ДАН Травел ЕООД
  • За целите на директния маркетинг
  • Изрично получено съгласие от субекта като клиент на ДАН Травел ЕООД
 
  1. Основания за събирането на лични данни
  • Обработването е необходимо за спазване на законновите ни задължения
  • По силата на сключен договор за изпълнение на определени услуги със субекта на лични данни
  • Въз основа на заявка по телефон, факс, на място в офиса или чрез друго средство за масова комуникация.
  • Въз основа на интереси, преследвани от нас или от трети страни – наши партньори, които биха били следните:
*легитимният ни интерес е пряко свързан с осъществения от нас предмет на дейност за изпълнение на договорните ни отношения за предоставяне на съответната услуга
*интересите ни и тези на трети страни в областта на търговията, правната сигурност и данъчната политика произтичат от естеството на осъществяваната от нас търговска дейност.
*трети страни, които работят с нас са счетоводна кантора, туроператори, агенти, превозвачи, адвокати, екскурзоводи, застрахователи и пр., чийто интерес произтича пряко от упражняваната от тях дейност.

 
  1. Личните данни се съхраняват от ДАН ТРАВЕЛ ЕООД на хартиен носител (под формата  на Договори за организирано пътуване, издадени фактури, издадени самолетни билети/бордни карти) или в електронен вариант (под формата на Договори за организирано пътуване, издадени фактури, самолетни билети/бордни карти и пр. документи, свързани с пътувания) и в съответствие с изискванията на Закона за туризма, Закона за счетоводството, Закона за задълженията и договорите, Конвенция за международно гражданско въздухоплаване, Статут и регулации на Международната асоциация за въздушен транспорт (ИАТА), Международна конвенция за превоз на пътници и багаж по железници (С IV), Международна конвенция за железопътни превози (COTIF), ЗДДС за целите на данъчното облагане, Закона за гражданската регистрация (необходим, за да се настаните на мястото, където ще отседнете), Закона за банките и банковите разплащания, Закона за мерките срещу изпирането на пари, Кодекс за застраховането, Регламент (ЕС) №1177/2010, Регламент (ЕО) № 261/2004 и други нормативни актове, които пряко или непряко уреждат взаимоотношенията между субекта и администратора на на лични данни.
 
  1. Право на достъп до тези данни имат
  • само оторизираните за това служители на ДАН Травел като това става с определени нива на достъп до определена по вид лична информация, която е предварително дефинирана за всеки отделен служител.
 
Достъпът на служителите се осъществява по следния начин: чрез потребителско име и парола в електронна система, в която се отчита и записва както момента на достъпа, така и нивото на достъп, до което имат право съответните служители.
В длъжностната характеристика на всеки от служителите са предвидени специфични задължения във връзка с достъпа до личните данни, като всеки служител е запознат със задълженията си и е получил екземпляр от длъжностната характеристика.
Служителят получава парола за достъп при започване на работа и има право да я използва за периода на времетраене на трудовия договор и само в рамките на работните дни и работното му време или извън тях в случаите, когато това се налага по обективни причини (обаждане от субекта във връзка с неточно, непълно или пр. изпълнение на договорните отношения, във връзка с искане за оказване на съответната помощ на субекта във връзка с определени туристически услуги и пр.) Неизпълнението на това задължение се счита за нарушение. При прекратяване на трудовия договор паролата за достъп на съответния служител се изтрива/унищожава.
Паролата се променя веднъж на три месеца, както и по желане на работодателя в случай на съмнения за злоупотреба с информацията, до която служителят има достъп.
Служителите, които имат достъп до системите със записи, нямат право да предоставят паролата си за достъп на друг служител или на външно лице.

 
  • Туристически агенти и членове на БАТА и АБТТА, вписани в националния туристически регистър към Министерстово на туризма и/или съответните туристически регистри в чужбина (т.6 от ПРЗ на Закона за туризма)
  • Хотелиери (Закон за гражданската регистрация)
  • Обслужващата ни счетоводна фирма (Закон за счетоводството)
  • Администрации, пред които кандидастваме за визи
  • Авиопревозвачи и членове на ИАТА
  • Превозвачи, когато е необходимо включително и по силата на международни договори
  • Застрахователни компании
  • НАП
  • Органите на държавната власт
  • Адвокатската кантора/юрист в случай на защита на лигитимния ни интерес
  1. Принципи при обработването на лични данни
  • Законосъобразност, добросъвестност и прозрачност
  • Ограничение на целите на обработване
  • Съотносимост с целите на обработването и свеждане до минимум на събраните данни
  • Точност и актуалност на данните
  • Ограничение на съхранението с оглед постигането на целите
  • Цялостност и поверителност на обработване и гарантиране на подходящо ниво на сигурност на личните данни.
 
  1. ДАН Травел ЕООД не събира и не обработва лични данни по подразбиране.
  2. Съгласие за предоставяне на лични данни
Със сключването на договор за организирано пътуване/заявка за издаване на самолетен билет или договор за предоставяне на друга туристическа услуга субекта изрично декларира, че доброволна и при спазването на всики законови основания за изискването на личните му данни ги е предоставил, като предварително се е запознал с политиката на ДАН Травел за събирането, обработването и съхравянавето на лични данни, достъпна и на сайтовете на ДАН Травел ЕООД.
Съгласието си относно обработването на лични данни може да бъде оттеглено след писмено заявяване за оттегляне на съгласие в свободна форма на място в офисите или чрез имейл (писмо) по всяко време след приключване на договорните отношения между администратора и субекта.
Администраторът се задължава да заличи личните данни на субекта, който е пожелал това изрично, но спазвайки всички нормативни актове, които касаят дейността му и с оглед на времето, за което те го задължават да пази съответните лични данни, ако това е записано в тези нормативни актове.
  1. ДАН Травел предоставя личните данни на субекта на държави извън ЕС само и единствено в случаите, когато това се налага от договорните отношения (настаняване в страна извън ЕС или други туристически услуги, които трябва да бъдат осъществени на територия на страна извън ЕС).
  2. ДАН Травел НЕ продава лични данни на никого.
  3. ДАН Травел съхранява личните данни в срокове, регламентирани от
  • Законови основания
  • По чл. 91 от Закона за туризма – 2 години от изтичане на договора и допълнително 6 месеца за движение на правна преписка, ако има такава
  • До изтичане на общата 5-годишна давност при договорните отношение на основание чл.111 от Закона за задълженията и договорите (с възможност за удължаване до 6 месеца, ако има движение по правна преписка)
  • 10 (десет) години по Закона за счетоводството и/или завършване на ревизията и/или насрещната проверка от НАП, ако същата не е приключила до изтичането на този 10-годишен период.
  • При трудови и осигурителни правоотношения 50 (петдесет) години
  • При съдебни производтсва до изтичане на 5 години след архивиране на делото в съда (с оглед на събиране на разноски)
  • При договорни основания (освен ако обработването не е законово и ако Закона не ни задължава да запазим данните за по-дълъг срок)
  • При закупуване на самолетен билет и/или хотелска резервация чрез ДАН Травел ЕООД – до завършване на съответното пътуване.
    Данните могат да бъдат запазени след това, ако субектът е създал потребителски профил с цел да ползва отстъпки и пр.
  • След изтичане на срока, в който могат да се предявят на претенции по договора
  1. Субектът има право:
  • Да поиска копие или достъп от/до личните данни, които се събират, обработват и съхраняват от ДАН Травел ЕООД  по всяко време и в удобен за прехвърляне към друг администратор на лични данни вид,без да бъдете възпрепятствани от наша страна.
  • Да поиска коригиране без ненужно забавяне на неточни лични данни, както и да бъдат заличени вече неактуални такива данни.
  • Да поиска заличаване на лични данни при наличието на някои от следните основания
  • Данните вече не са необходими за целта, за която са били събрани
  • Оттеглено е съгласието за събирането и съхранието им
  • Когато обработването им е незаконосъобразно
  • Когато трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на ЕС или правото на държава-членка, което се прилага спрямо администратор на лични данни
  • Да поиска ограничаване на обработването на лични данни, като в този случай те могат да бъдат само съхранявани, но не и обработвани. Отказът трябва да е задължително в писмен вид.
  • Да оттегли съгласието за обработка на лични данни по всяко време писмено към администратора
  • Да възрази срещу определени видове обработка като директен маркетинг
  • Да възрази срещу автоматизирана обработка на лични данни
  • На жалба до Европейския надзорен орган в случай на нарушаване на правата съгласно горепосоченото и приложимо законодателство за защита на личните данни, както следва: КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ
Гр. София 1592, бул. Проф Цветан Лазаров 2, тел. 02 915 3 518, klzd@government.bg, klzd@cpdp.bg
 
  • ДАН Травел ЕООД може да откаже заличаването на лични данни по следните причини:
  • За спазване на законово задължение от наша страна или за изпълнение на задача от обществен интерес
  • По причини от обществен интерес
  • За целите на архивирането в обществен интерес, за научни изледвания или за статистически цели, доколкото съществува вероятност заличаването да направи невъзможно или сериозно да затрудни постигането целите на това обработване.
  • За установяване, упражняване или защита на правни интереси
  • При упражняването правото на свобода на изразяването и правото на информация
 
 
 Настоящата политика е приета и одобрена със заповед на Изпълнителния директор. ​​